misenfisen

Alla inlägg under februari 2013

Av Isabelle - 22 februari 2013 22:04

Skulle någon kunna vara så snäll och ge mig något av dom här två sakerna som jag har på önsken ?   


 

Snälla ?   

Tack ifall ni ger   


 

Av Isabelle - 22 februari 2013 10:30

Hejj ! :D
Jag måste bara rekommendera en jättegod glass ! ;)
Den heter Mars Ice Cream
Den är jättejätte god ! :)
Den får 5/5 stjärnor !

// Misenfisen (IPad Inlägg)

Av Isabelle - 22 februari 2013 09:37

Nu har jag gjort en ny header igen   


 


Och en ny bild i presentation's rutan :

 

Och en ny slutbild :D

    


Nu har jag gjort ny header's nästan hela tiden ju :D

Men den här ska jag nog ha ett tag   

Var det fint ?

Kommentera ! :D


 


Av Isabelle - 22 februari 2013 09:02

Igår kom det ett nytt tema på MsP   


 


Fashion Backstage   

Rätt så bra tema faktiskt   


Nya kläder   


 

Inte så många ...   


Nya animeringar :


 

Rätt så bra animeringar   

Förutom att vissa är så dyra   


Temat får av mig :  

3/5 Stjärnor   

Vad tyckte du ?   

Bra eller dåligt ? ;o

1 Eller 5 stjärnor ? :o

Eller något mittimellan ? :o

Kommentera !   


   

Av Isabelle - 21 februari 2013 10:15

Heej ! :P

Jag har inte så mycket fame kvar till lvl 12, så ni kanske skulle kunna ge en auto eller två ? :P

Det är bara 57.261 Fame kvar :P

(Om inte mer :P)


 

Sådär ser jag ut på MsP just nu   


 


------------------------------------------------------------------------

Tidsinställt Inlägg!

Inlägget tidsintälldes den 20/2-13 ;D

Av Isabelle - 20 februari 2013 23:13

OMG !!   

~*En Bit Av RegnBågen*~#4  ~Slutet~

Är släppt ! :P

Ni kanske såg att det stog slutet efter namnet på filmen ?

Jo, det är för att det är sista delen   

 

Än så länge har ingen sett den, men jag släppte den nyss   

Vill/Kan du se den ? (:

Det skulle vara jättesnällt :D

Och om ni inte har sett dom andra tre delarna innan, så ska du nog se dom först   

Tack till er som ser   


 

Av Isabelle - 20 februari 2013 21:51

TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,
TACK,

TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,
TACK,

TACK SÅ MYCKET !!! :D

REKORD !! :D

 

YEEEEY :D

TACK IGEN ;D


 

Av Isabelle - 20 februari 2013 21:43

Jag är snart klar med En Bit Av RegnBågen #4 !!  

 


Se den då ?   


 

Presentation


En moviestarplanet
blogg.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger om dan kollar du min blogg ?
 1-5 gånger
 1-10 gånger
 1 gång
 Första gången jag kollar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards