misenfisen

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Isabelle - 4 februari 2013 16:14

Mitt djur kom till lvl 2 idag   


  

Kolla vad nära ! :o

 

Yeeey !   


    Jag tror att det är mitt rekord   

Iallafall rekord för idag   


 

Av Isabelle - 4 februari 2013 12:18

Hejj ! :) Sitter och äter isglass just nu ! :'D
Det är jättegott ! :D

// Misenfisen

Av Isabelle - 4 februari 2013 11:05

Dags att andvända min nya skylt då   


  


Veckans MovieStar är : ....


  

Elif-7 !!!  

Hon är jättesnäll !   

Ge henne autos så att hon kommer till lvl 8 !!   

Bli vän med henne, ni kommer inte att ångra er !   


 

Av Isabelle - 4 februari 2013 11:03

Jag har gjort typ ''skylar'' som jag ska vid Veckans Moviestar och när jag gör inlägg om looks   


   

Vad tycks ?   

Kommentera !   


 

Av Isabelle - 4 februari 2013 10:05

Ny omröstning på bloggen nu !   

Nu har ni chansen att bestämma lite vad jag ska skriva om   


 

Så rösta,rösta,rösta   

Nejmen , du har chansen att betsämma lite, så varför inte rösta på det du tycker ?   

Alternativet ''Tävlingar ! :'D'' är inte bara inlägg om att jag är med i nån tävling på MsP, utan det kan också vara tävlingar på bloggen   



  


Av Isabelle - 4 februari 2013 09:54

Japp, nu har jag gjort en historia igen   

Längesen jag gjorde en   ...

Så det var på tiden att jag gjorde den nya då   

Nu börjar den   :


         


Hur ska det gå för Misen ?    

Kommer hon kunna komma till godiset ?   

Och kommer hon äta upp godiset ?   

Det får du veta i fortsättningen   

Vad tyckte du om börjar på den här historian ?   

Kommentera ?   


Haha :D

Det är ett frågetecken efter nästan varje mening där uppe   



  

Av Isabelle - 4 februari 2013 07:20

Hejj! ;D Godmorgon allihopa ;D


// Misenfisen (iPad inlägg :P)

Presentation


En moviestarplanet
blogg.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger om dan kollar du min blogg ?
 1-5 gånger
 1-10 gånger
 1 gång
 Första gången jag kollar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards