misenfisen

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Isabelle - 25 februari 2013 18:43

Nytt i MsP :D


   

Designstudio :D

Där designar man egna tröjor/byxor :)

Fast om man ska ha på sig kläderna, så kostar det sc -.-

Det finns inne på Filmstaden ;D

Rätt så kul är det väll ;)

Jag tycker att det är lite sådär ....

Vad tycker du ? :D

Kommentera ! ;D


 

Av Isabelle - 25 februari 2013 11:54

Nu gör vi en Hiss & Diss Igen :D


 

Misen Hissar.....

Glass ! :D

   


○ Att det är så gott :D

○ När man är varm, så kan man äta glass, och då bli man svalare ;)

○ Det finns i många smaker ;D

○ Man kan ha strössel och chokladsås och kolasås på :)

○ Det går att ha i strut eller i tallrik, vad man än vill :D

○ Man äter glass ofta på sommaren, och det är så gott :D

○ Att det finns olika sorter, som mjukglass, och kulglass :D


 

Misen Dissar ....

Glass !

   


○ Att man kan få hjärnfrys D:

○ Att om man har en strut med glass i, och sätter framtänderna i glassen, så blir det jätte kallt D:


Ja, hehe, ni kanske märker att jag gillar glass ?   

Hehe   ....

Men glass är ju gott !   

Eller vad tycker du ? :o


 

Av Isabelle - 25 februari 2013 11:37

Hejj :D

Är hemma idag från skolan.

Men då kanske ni får bra uppdatering här på bloggen ? ;D


 

(Sjukt Nöjd Med Bilden :D)



 

Av Isabelle - 25 februari 2013 11:25

  Premiär för min nya ''Veckans Moviestar'' skylt :D





lolly-123 !!  

Grattis   

Hon är jättesnäll   

Bli hennes vän, ni kommer inte att ångra er :D

Och hjälp henne till lvl 12 ! ;D


 


---------------------------------------------------------------------------------

P.S Vad tyckte ni om min nya skylt ? :D

Kommentera ! ;D

Presentation


En moviestarplanet
blogg.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger om dan kollar du min blogg ?
 1-5 gånger
 1-10 gånger
 1 gång
 Första gången jag kollar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards