misenfisen

Alla inlägg under oktober 2012

Av Isabelle - 12 oktober 2012 17:58

Hej :) Det skulle vara kul med kommentarer från er som läser...   Det blir roligare då, för då ser man att någon läser iaf :)




Seees (:

Av Isabelle - 12 oktober 2012 17:58

Hej :) Det skulle vara kul med kommentarer från er som läser...   Det blir roligare då, för då ser man att någon läser iaf :)




Seees (:

Av Isabelle - 12 oktober 2012 17:51

Heeeeej >:'D Igår kom det ett nytt tema på MsP, Fast det kommer ingen bild just nu, sen kanske. Men det är ett kärleks tema......Igen.... Varför alltid kärleks teman ? ;o




Seees (;

Av Isabelle - 11 oktober 2012 20:53

Heej ;D Sorry för sen bloggning, men jag har inte hunnit ! ;o Men, jag bloggar ju nu (:

   Jag dansar    Eller ser det ut som om jag vinkar ?   


Jag har hittat en smiley som jag gillar :D Här kommer den :    GAAAH    NU BLEV JAG SUGEN PÅ GLASS!    Och så har jag hittat en till ;) :    Haha :D


Ja, jag har gjort en ny film, som ni kanske vet....Men det är bara 6 stycken som har sett den    Jag skulle bli jätte glad om just DU som läser det här ser den   Den heter ~Rädda Världen~     Och så har jag en ny look    :    <---- Looken heter : A Little sleep over girl   ( Med ett hjärta efter ''girl'') (:  Älska den ?   Det skulle vara snällt (: Fast ni e snälla ändå, men.. ja ni fattar    Oj! Det här  är typ det enda långa inlägget ;o Men nu måste jag sluta blogga ;)


Seees (:

Av Isabelle - 10 oktober 2012 16:38

Heeej   Jag ska börja med Veckans MovieStar   istället    För att det inte alltid går att lägga upp bilder (:


Veckans MovieStar är...:    Eemmaa.  Grattis     Hon är snäll =D


Seees   

Av Isabelle - 10 oktober 2012 16:11

Heej 8D Jag har ändrat på rubrikernas storlek    Blev dom bra ? (: Det tycker jag    Hehe   




Seees   




Haha 8D Märkte ni vilken smily jag ''Seees'' ? Haha 8D Det är typ nån polis   


Nu kommer det riktiga ''Seees'' :


Seees   

Av Isabelle - 9 oktober 2012 20:19

Heeej :D DET HÄR ÄR DET FEMTIONDE INLÄGGET !   



   La upp en  bild på när jag dansar, för att jag ee glad   


Seeees (:

Av Isabelle - 8 oktober 2012 19:29

  Heeej :D Jag släppte en ny film igår   ..... Den heter :    ~Rädda Världen~  Men vad händer i den ?  Jaa, det får ni se om ni tittar i den   




Jag tänkte lägga ut en bild på mejj oxå (På MsP)      Nämen ! JAG LA UT DEN !!     



Sees    

Presentation


En moviestarplanet
blogg.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger om dan kollar du min blogg ?
 1-5 gånger
 1-10 gånger
 1 gång
 Första gången jag kollar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards