misenfisen

Alla inlägg under oktober 2012

Av Isabelle - 16 oktober 2012 16:12

Heeej ;D Kolla ! :      Snart! Snart så vet jag vilka som vann i pyjamaspartytälingen   Snart......





Seees   

Av Isabelle - 15 oktober 2012 15:13

Heeeeej   På MsP, vill jag ha ett nytt tema !!   Det är ju alltid kärleksteman ! -.-'' Varför inga andra teman? :o Jag vill ha ett fängelse tema!    Jag har tänkt ut en animering till det temat också!    Att man står bakom ett galler och håller i gallret och skakar på det!   Och så kom jag på en till ! Att man sitter i ett rum och spelar munspel! Bakom ett galler då   Det vill jag ha ! :D



Seees ;)

Av Isabelle - 14 oktober 2012 19:52

  Heeeeeej :D Så här ser min fame ut just nu :     56.178 fame kvar !   Ganska mycket o.o Auto hjälper


Seees   

Av Isabelle - 14 oktober 2012 19:42

Heeeeej >:'D Kolla vad jag märkte ! :   0 sc!! Men sen märkte jag att den kostade diamanter istället -.o Kan nt köpa den för att det ser ut så här för mig just nu :   0 sc -.o Guuuud vilken liten bild o.o




Seees ;)

Av Isabelle - 14 oktober 2012 19:27

Heeeeej >:'D Kolla ! Jag har fått en ny kommentar !    1 ny! :D Ja, jag vet att jag skrev ''1 ny'' men det är för jag inte hade svarat på den första ;) men glad blev jag :D




Seeees ;) P.S Jag tror att jag ska göra någon bild som jag kan ha som avslutning :D Men nu kommer det riktiga ''Seees''



Seees ;)

Av Isabelle - 14 oktober 2012 14:39

Heeej :'D Jag är med i pyjamasparty tävlingen,med looks, sida 15 längst upp (: Looken som jag har med i tävlingen, är den här :    Den  är med    Rösta ? (: Skulle bli gald om jag vann   




Header: jag vill göra en ny header, men jag vet nt hur den ska se ut! Har inga idéer   


Film: Jag har ju släppt en ny film, men det är bara 7 st som har sett den ! Skulle bli glad om du såg den  



Jag på MsP just nu :   Haha xp Jag köpte den dära mustach animeringen :D Gillar den  faktiskt ;D


Seees ;)

Av Isabelle - 13 oktober 2012 14:14

Heeeej ;D Inlägget om att jag ville ha mer kommentarer......LA UPP SIG SJÄLV TVÅ GÅNGER !   Skumt va ?   


Fast det kanske va bra ?   Så missar ni nt det iaf :D



Seees (:

Av Isabelle - 12 oktober 2012 22:03

Heej (: Jag vill till lvl 11 !!   Hjälp?!    Auto hjälper   



Det  var allt o.o Oj! vad lite o.o



Seees o.o

Presentation


En moviestarplanet
blogg.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger om dan kollar du min blogg ?
 1-5 gånger
 1-10 gånger
 1 gång
 Första gången jag kollar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards