misenfisen

Alla inlägg under juni 2013

Av Isabelle - 4 juni 2013 20:59

Hej, jo eftersom jag har en kategori som heter mobil inlägg, så kommer jag inte att skriva i slutet (mobil inlägg). För alla mobil inlägg hamnar ju i kategorin ;)

// Misenfisen

D:

Av Isabelle - 4 juni 2013 20:55

Hej ! Förlåt för inga inlägg idag D:
Men jag har inte haft tid D: Jag har inte varit inne på MsP heller idag.
Vad har ni gjort idag ? ;)

// Misenfisen

Av Isabelle - 3 juni 2013 20:23

Hej ! Idag tänkte jag tipsa om hur man gör länkar på bloggplatsen.se :)


1. Logga in på din blogg.


2. Tryck på skapa inlägg.  


3. Skriv något, markera det så att det blir såhär : HÄR  


4. När det är markerat, tycker du här :


 

(Det som är inringat med röd färg.)


5. När du har tryckt där ser det ut såhär :


   Längst upp där det står ''Länkens URL'' skriver du in hemsidan som du vill att man ska komma till när man trycker på länken. Glöm inte att skriva http://  ibörjan annars kommer man inte fram till sidan.


5. När du har skrivit in hemsidans namn och så, då trycker du på ''Infoga''.


6. Nu har du en länk till din blogg ! :'D


7. Om du vill ta bort en länk trycker du här :


 


Så ! Nu har du en länk till din blogg ! :D


Förresten, jag har gjort en ny kategori, som heter Tips.

Där kommer jag att skriva om olika Tips. :D


 


Av Isabelle - 2 juni 2013 11:41

Hej ! Äter min sockervadd just nu   

Det är jättegott   


    

Av Isabelle - 2 juni 2013 08:39

Köpte sockervadd i burk igår på Bakken :D Haft jättekul ;)

// Misenfisen (mobil inlägg)

Av Isabelle - 1 juni 2013 14:00

Här är några gammla bilder som jag hittade på datorn (;


             


Den där hundra inläggs bilden är jättegammal :o


 

Av Isabelle - 1 juni 2013 12:00

   

Ny film släppt ! :D Eller ja, den är inte så ny längre, men jag (tror) har inte skrivit om det tidigare (:


 

Den heter sovaa ....

Fast med en annan sorts text, där står det ....



 


Av Isabelle - 1 juni 2013 10:00

      Finns att köpa eller loveita på mina look's :D


 


Presentation


En moviestarplanet
blogg.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger om dan kollar du min blogg ?
 1-5 gånger
 1-10 gånger
 1 gång
 Första gången jag kollar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards