misenfisen

Alla inlägg under mars 2013

Av Isabelle - 25 mars 2013 08:00

Det är jättekul när ni frågar saker eller kommenterar !   

Så gör det   

Om du vill då   


 

Av Isabelle - 24 mars 2013 21:52

Nu är min nya header färdig !   

Själv blev jag väldigt nöjd   

Den är lite påskig, eftersom det är en påsk header ;D

Och så är det en ny presentations bild och en ny slutbild :D


     


Fint ?

Kommentera ? ;)


 

Av Isabelle - 24 mars 2013 21:31

Nu är helgen slut och imogon är det skoldags igen   

Jag vill vara ledig   

Men jag går iallafall bara tills på Torsdag, sen på Fredagen får vi lov ;D


 

Av Isabelle - 24 mars 2013 21:22

Hejj   

Jag jobbar med en ny header just nu   

Så snart kommer den    Det är en påsk header, eftersom det är påsk snart   

Och när jag har den nya headern så kommer jag ha en ny presentations bild och en ny slutbild också   


 

Av Isabelle - 24 mars 2013 16:44

Hejj   

Skulle jag kunna få något från min önskelista ?   


 


Helt något av dom sakerna jag har satt pilar bredvid   

Tack ifall du ger   


 

Av Isabelle - 24 mars 2013 10:00

Nu är det dags för Hiss & Diss igen :D

 

Misen hissar

....

Att göra en film på MsP ;D

 

*Att filmen kan handla om vad som helst :D

*Att man får SC och fame när någon kollar på dom ;)

* Att man kan ha musik i dom :P

* Att man kan välja vilken bakgrund man vill ha (:


 

Misen Dissar

....

Att göra en film på MsP


   


* Att man inte kan ha så många skådespelare i filmen

* Att dom har gjort om, så om man ska göra en film, så måste man spara och göra den privat direkt, annars kan någon se den direkt :o




Det var väll det ;)

Men ett stort    för att man måste spara direkt -.-

Vad tycker du ?


 

Av Isabelle - 23 mars 2013 23:06

Hejj   

Jag gissar på att, nästa gång det kommer ett nytt tema, så är det ett påsktema !   

Tror du ?   


 

Av Isabelle - 23 mars 2013 20:04

Hejj ! ;D

För någon dag sen så blev jag klar med alla mina tre filmer som jag har skrivit om innan :D


 


Se dom ?   

Den översta heter inte ''ö'' ;D

Den heter Mysteriet med den försvunna kudden, men det är skrivit med en sån där speciell (<-- stavning ?) text, det är därför det bara står ö   


 

Presentation


En moviestarplanet
blogg.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger om dan kollar du min blogg ?
 1-5 gånger
 1-10 gånger
 1 gång
 Första gången jag kollar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards